اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی، دوستان، خانواده و حتی غریبه‌ها سعی می‌کنند به ما بگویند چگونه کارهایمان را انجام دهیم و چگونه مادری کنیم، فهمیدن اینکه چگونه یک مادر خوب باشیم می‌تواند گیج کننده و خسته کننده باشد. در این مقاله دلایلی می‌آوریم که نشان میدهند شما بهتر از آنچه تصور میکنید مادری میکنید.
برای همه افراد پیش می‌آید که در پیدا کردن لغات مناسب دچار مشکل شوند. ولی فرد مبتلا به بیماری آلزایمر گاهی کلمات ساده را از یاد برده و لغات نامناسب جایگزین می‌کند. درنتیجه جملات او نامفهوم می‌شوند. اشتباهات دستوری و ناتوانی دنبال کردن یک موضوع از دیگر نشانه‌هاست.
یکی از علائم اولیه کلسترول بالا، تورم و بی‌حسی اندام است. این واکنش اتفاق می‌افتد، چون لیپید‌های انباشته از گردش خون موثر جلوگیری می‌کنند و این کار باعث کاهش اکسیژن و مواد مغذی عضلات می‌شود.
هفته گذشته، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، از تغییر دامنه نوسان خبر داد و گفت از دوشنبه (۲۹ فروردین ماه)، معاملات بازار اول بورس تهران و نیز فرابورس با دامنه نوسان ۶ درصد انجام می‌شود. نماد‌هایی که مشمول این قانون می‌شوند کدامند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ